peoplepill id: pere-rife-i-ausio
PRIA
Spain
1 views today
1 views this week
Pere Rifé i Ausió
Spaans priester (1885-1973)

Pere Rifé i Ausió

The basics

Quick Facts

Intro
Spaans priester (1885-1973)
Places
Work field
Gender
Male
Birth
Place of birth
Barcelona
Death
Age
88 years
The details (from wikipedia)

Biography

Pere Rifé i Ausió (Barcelona, 1885-1973) va ser un sacerdot català.

Va exercir diversos càrrecs eclesiàstics: va ser vicari de Monistrol de Montserrat i de Sant Andreu de Palomar, tinent de Sant Vicenç de Calders i, des del 1916, va esdevenir rector de Bonastre. El 1924 es traslladat i s'incorpora a la parròquia de Sant Josep de Badalona quan la seu encara era al monestir de les clarisses de la Divina Providència, doncs el temple encara no s'havia acabat de bastir. Va treballar incansablement en la construcció de l'església, que finalment va ser beneïda i inaugurada el 1948 amb les obres encara inacabades. Molt actiu amb la vida parroquial, va introduir-hi nombroses activitats. El 1950 va ser nomenat arxipreste de Badalona i el 1954 va ser traslladat, després de 31 anys a Badalona, a la parròquia de la Puríssima Concepció de Barcelona.

En reconeixement a la seva intensa labor al capdavant de Sant Josep, el 1943 l'Ajuntament de Badalona va posar el seu nom a la plaça ubicada just davant de l'església de Sant Josep, i el 1949 va ser nomenat fill adoptiu de la ciutat.

Referències

The contents of this page are sourced from Wikipedia article. The contents are available under the CC BY-SA 4.0 license.
Lists
Pere Rifé i Ausió is in following lists
comments so far.
Comments
From our partners
Sponsored
Pere Rifé i Ausió
arrow-left arrow-right instagram whatsapp myspace quora soundcloud spotify tumblr vk website youtube pandora tunein iheart itunes